Virrig i huvet






Vet inte exakt hur jag mår egentligen. Humörsvängningar hit och dit.
Blir irriterad på mig själv. Minnen rinner förbi. minnen från sommmaren 09.
man vill oftast försöka att minnas sina somrar så länge som möjligt iallafall jag för jag totalt älskar sommaren!
Men usch fy inte 09! Stunderna med mina flickor va bäst men bläääsch!
Nu Får jag ta mig fan sluta larva mig de va ett hal år sen ! -.-
Går och lägger mig istället! och ser på ngr avsnitt utan 2 ½ men!

lyssnat på bra musik hela kvällen!
Erik Grönwall - 18 and Life
Secret Service - Oh susie ( från i taket lyser stjärnorna )


Just det de hade jag ju skrivit om innan jul! jag fick min efterlängtade mobil! :)
Samsung S5230 Rosa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0