skolan?

Förlåt för dålig uppdatering, men blogg.se har krånglat...
men nu funkar de att skriva iaf.
Så lite uppdatering från igår.
Jessica följde med mig och johan hem, och klippte johans hår. de blev bra men sen kommer ju johan på att han vill färga håret brunt. så vi gick och letade inne på åhlens och så. Han köpte en hårfärg som va chokladbrun.
Vi la i färgen, färgen va jätte svår att färst eftersom att de va mousse,. Men färgen blev röd. och fläckig. usch.
aja är väll bara att vänja sig ett tag. för han orkar inte lägga ut pengar på de. äh nu kommer han bara bli mer fåfäng och fixat sitt hår så att de blir bra x)

Aja i dag började vi kl 8 och jag hann fan duscha i morse o.o gick upp typ kvart i 7 och hann ändå :P haha  jag känner mig duktig.
nu har vi svenska och ska skriva en saga. och de är jag ju kass på. men men de är väll bara att tänka o.O
sen i em ska vi ha matte prov. de ska nog inte vara så svårt hoppas på g iaf.
Nä nu ska jag nog fortsätta att försöka jobba. just de kanske inte blir så mycket uppdt ikv för ska hem till jpohans pappa och dem har bara ett trådlöst bredband som jag inte kan använda på min dator så ni får klara er utan mig. drf kan jag berätta lite nu och sen på lördag kväll.

Jo idag åker vi ju hem till johans pappa. ska nog försöka så att jag kan träffa min tvilling!
sen blir de att vara hos johans pappa för det mesta för johan har inte träffa honom på länge. och sen på morgonen ska vi åka tåg upp till göteborg och träffa jessica och daniel :)
sen kanske lisa och sandra ska ner också så kanske träffar dem med. men jag ska iaf fixa löshår och septum. ska nog kanske försöka hitta en klänning till sandras 18 års fest nästa helg. men vill inte bara köpa en klänning till just de tillfället utan en som jag kan ha lite när som när de blir sommar sen.
Åh gud va jag längtar eftere sommaren. värme osv. för nu vill jag verkligen ha slut på de här vädret. snö, slask kallt. och massa. usch jag är inte ngn vinter människa? undrar hur man kan va de egentligen vem älskar inte sol och värme? tjatar på mamma om en sista minuten resa på sportlovet vill verkligen åka utomlans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0