Omgång 2

Är jag verkligen redo för att börja skriva igen?

Är inte helt 100 på det men kan alltid ge de ett försök iallafall tycker jag,
Skrev ju en massa under sommmaren men då va de ingen skola osv.
Jo de har väll inte hänt så mycket sen jag skrev senast. Eller jo nyår med fullt med folk :)
Riktigt lyckat faktist! ^^, ingen spya inget som blev snott osv jo en nyckel.
Sen va de ju helgerna över jul. julafton juldagen och allt va de innebär. 
mumsig mat iaf.
Skolan har ju nyss startat igen går ju som sagt på Bf programmet ( Barn & Fritidsprogrammet ) Riktigt nöjd med mitt val faktist!
Nya vänner men har fortfarande kontakten med gammla också men inte lika mycket och de tycker jag är synd.
Men ny start på livet kanske? Hoppas att 2010 blir ett kanon år bättre sommmar än 09!! mer sol och bad.
Mer skövde helt klart! Sen ska jag få in en resa till Falkenberg i år igen :) hade det kanon där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0