måndag

BLEV FÖRSENAT DATAN HAR DAMPAT !!
har inte haft tid att blogga idag, vart med pojken min och spelat the sims!
Nu har johan åkt hem eller vi skjutsade hem honom för ett bra tag sedan :( 
har tittar lite på kläder. Tycker det är mycket bättre att shoppa på internett, man slipper allt folk som bara är i vägen. och man kan sitta och slappna av vid tv soffan samtidigt som man handlar ! Tummen upp helt klart :)
Just de de kanske man ska börja med hissa/dissa, tycker själv att de är kul att skriva om. ngn som har förslag om ngt mer kul att skriva om. outfit bilder har jag inte orkat börja med än men de kanske kommer, jag har ju ingen kamera, jo webcameran och min mobil men hur bra är dem? inte så faktist. och har faktist inga planer på att skaffa en kamera heller. tycker den är onödig tar ändå inte mkt kort. som sagt hittade massa fina kläder på
  www.bubbleroom.se/  
Blus,Kofta tröja,jeansleggins,jacka och tröja.
är inte den som "älskat" päls så sett men den här blev jag faktst kär i ('a
och jag blev riktigt förvånad där jeansen va jeansleggins såg precis ut som riktiga jeans ohc jag är väldigt glad över att jeans leggins finna jag tycker själv mer om dem än vanliga. men de är väll en smak fråga :). Koftan tyckte jag va hur söt som helst och den vita stickade tröjan med! Detta vilja jag fixa innan våren kommer spec jackan, jeanslegginsen och blusen!
nu ska jag nog spela the sims igen :) kalla mig va ni vill men jag har fastnat!
se ya ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0