Hela långa helgen!

Fredag orkar jag inte prata om..
Aja på lördagen försov jag och johan oss så klart. så fick lite panik . emn de gick bra lisa mötte oss utanför mig och så :) sen blev de att fara iväg till göteborg!!
träffade jessica och daniel på tåget!
och sen kom sandra med. Väl nere i göteborg så gick vi bort till zafari och jag sandra och lisa köpte löshår.
Sen blev de att gå runt inne i nordstan och så. Hittade ett linne som jag ska ha nästa lördag.
Just det gick och skulle pierca mig men dem hade fullbokat underdagen. så jag bestllde tid tilll nästa helg. bara jag inte ångrar mig nu x) <3 äh nu jävlar :) 
Köpte ett kitt med örhängen också. och hårfärg för behövde färga mitt hår
Jessica följde med mig och johan hem sen. färgade mitt hår och så ;)
haha. senare på kvällen kom jessicas syster diana och hämtade oss, så vi spenderade natten ute i källby :) såg på skräckfilmer till kl 4 sen somnade jag och johan. vi hade också sällskap utav katten gustav :) jessica och deras katt asså :) ser precis ut som gustav :)
haha sen vaknade jag utav att jessicas syster släppte in sin hund astor till oss. Hur go hund som helst.
I dag så har jag sytt klart mitt löshår och så. jag och johan åkte hem till mig ngn gång på eftermiddagen och har bara tagit de lugnt.
Ni får bilder i morgon tror jag för orkar inte greja med det nu förlåt men ni får nöja er med att jag har uppdaterat :)
Pussheeej!
haha vadå gamal bild ? :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0