Blääsh

Skolan va lång och långtråkig! fast idrotten va "skön"
vi var i gymmet, älskar att bara träna musklerna hårt på ett bra sätt. hatar att göra tex armhävningar inte så kul faktist. men de va riktigt härligt i gymet jag och jessica tränade mest mage på en super bra maskin. känns lite nu men kommer nog vara värre i morgon antar jag. 
Efter skolan va jag med johan en stund.(L) sen drog jag iväg till dansen. de gixk oxå väldigt bra tyckte jag :) nöjd att jag orkar mer och mer för varje termin nu. så  snart borde nog jag och linnea ta tag i våran träning och få den super, 4 som bäst i super star men vi vill nå pallen! och de ska vi göra också!
efter dansen va min kropp iaf helt slut körd. jsg sprang in i duschen när jag kom hem. åh gud va jag älskar att ta en varm dusch men bäst med sällskap utav pojken men nu blev de inte så. sen har jag nästan legat och halv sovit i soffan medans jag tittat på so you think you can dance, LOVE LOVE LOVE !!!!!
och nu hamnade jag här i min säng redo att se på film och bara blunda och sova, men så kom jag ju på bloggen och de kan jag ju inte missa, inte nu när jag satt igång så bra :) 
men nu har ni fått uppdatering om i dag, i morbgon är det yttligare en danslektion då blir de jazz,
hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0