23 januari

ohjes de är den 23 i dag, och de betyder 17 månader tsm med johan.
Haha ingen utav oss hade kommit ihåg de förns jag tittade på bdb för en gångsskull.
usch så besatt man va utav den sidan förut? 
Nä men vaknade ganska sent i dag, jag och johan somnae i soffan igår framför filmen. 
men sov jätte skönt ändå :) när vi hade vart uppe en stund så kom mamma och pappa hem med fika :) Mums!
Johan,mamma och pappa fick semla men efterssom jag inte gillar semla (jo bara om de är vaniljkräm ist för mandelmassa ) så fick jag en "trekant" ist mucket godare !
Sen gick jag och johan fram till stan för att min lilla fåfänga pojke skille köpa tröja/ ny keps. gick över lidan. gjort de en massa ggr nu men snart vågar jag inte längre tänk om den bara  brakar i hop och man åker underisen eftersom att de är så strömt fy fan! :o
usch nej så vill jag inte dö och inte nu i så tidig ålder.
gick på stan ett bra tag iaf. Sen va de bara att gå hemmåt för att städa och sedan åka hem till johan.
Nu ligger jag i hans säng med min dator och han sitter vid sin och spelar spel -.- ähh jag kan inte säga ngt har spelat the sims i ca en timma nu :) haha man blir beroende tills de börjar att lagga -.- aja vi ska nog äta snart tror jag. hoppas de blir god mat för jag är riktigt hungrig! 
Har nog kanske lite planer inför nästa helg elelr ngt :) hoppas de blir som jag tänkt mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0