Uppdate

Usch fy dålig jag har vart i dag. 
Men har inte riktigt vart på hu,är för att blogga i skolan och efterskolan har ja inte haft tid åt bloggen.
Aja skolan var seg. gjorde något med nacken/halsen på idrotten så den gör skiit ont ibland. men fick låna pappas kudde som man värmer i micron och ha den runt halsen så nu är de mycket bättre. hoppas att det håller sig så nu.
Efterskolan så gick jag och jessica på stan jag tittade på jeans leggins och vi tittade även på en pressent till sandra. och de hittade vi också vi är nöjda över pressenten hoppas hon gillar den :))
sen så va de ju disco lektion men efter det som hända på idrotten vågade jag inte riktigt vara med så satt och tittade på men i mrogon blir de nog jazz om inte nacken får cpryck... 
Aja nu ligger jag iaf här i sängen. va ute och fick cancer nyss (a) 
nu ska jag väll se på ngn film. Har ni några film tips förresten ? kom gärna med förslag. helst dansfilmer. har sett många men just den du skriver kanske jag inte har sett :) så ge mig tips ('a
Nä God natt vi hörs i morgon :)<33
Blondin i sommras.
Urk för sommaren 09!
Sommar kom nu?! vill inte ha mer snöö!
Fast som min kusin sa " men om de inte skulle vara snö nu ? va skulle de vara då jo slask och regn och blåst hade de verkligen varit mycket bättre ?" 
Helt sant. Vi vill att snön ska bort men som sagt de kommer inte bli vår/sommar på ngr månader :/<3

Kommentarer
Postat av: Hanna Carlsson

Sommaren -09 va grym och du vet det! ;D <3

2010-02-20 @ 23:41:54
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0