Opps,,,

INget inlägg på sjukt länge men jag har tankar på att flytta över till devote.se
Har trättnat lite h'r på blogg.se och trivdes väldigt bra på devote.se mkt mer fritt om hur man vill ha det och mycket enklare om man inte är så insatt i alla desse html koder och allt va de handlar om. Håll utkik här för medelar så fort jag har fått ig¨ng bloggen igen på devote.se ska försöka få bort alla mina gammla ruttna inlägg som jag helst vill glömma från i sommras inga bra minnen att ha sig vidare elller endel men ne vill inte ha med mig det i min nya blogg. för de var egentligen Drf jag bytte till blogg.se för att få bort allting.
Men det är bara för mig att börja rensa skiten. 
Just det komer säkerligen att ha sportlov i 2 veckor har haft det nu i en vecka och 3 dagar 4 med i morogn sen är vi säkert lediga på fredag med så ;) Greeaat! Men i morogn ska pojken och jag ta en regäl promenad och sen ska jag ta mig till solariet och börja på med min bränna va där i förrgår tog bara en 15 minutare eftersom att de va så sjukt länge sedan jag va där så de blev lite uppvärmning men fick ändå lite färg!
Så nu fick ni iaf Lite uppd ;) 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0