aschberg ( kissie och amir)?

sitter nu här framför min tv. medans mamma har tjejkväll och pappa sitter vid sin dator. vi får nämligen "gömma" oss när mamma har sina tjejer här. äh de funkar för mig.
Va och åt på torn förut med älsklingen :) fick pengar utav mamma :))!
han åkte hem vid halv nio tiden ungefär. och nu sitter jag här och väntar på att aschberg ska börja på kanal 8. vill se hur kissie(alexandra) och amir agerar i tv haha.
Nästa helg blir de ju 18 fest för sandra och kläderna är fixade ska bara styla mina skola lite så äre perfekt sen :) haha.
 Och jag är supernöjd med mitt löshår med för den delen. 
Aja gjorde i ordning en snabb bild utav bilder från helgen :)
Pussheeej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

daniel och jag i centrum (6) haha ser ut som att han har kattöron på mössan :D ♥

2010-02-02 @ 19:15:52
URL: http://janejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0