3 februari

 

 

  • Dans: Åh gud va jag älskar att dansa.Då slipper jag alla tankar och släpper allt. släpper ut alla känslor. Och det är en väldigt bra träning samtidigt. Tränar kroppen perfekt. Disco: då är de verkligen bara att ösa på och släppa ut allting och bara ha de så jävla kul ! Jazz: De är en underbar känsla då dansar jag verkligen ut känslorna. Och dansar till bra låtar. Även underbar träning
  • Pengar: Vem älskar inte pengar. dock är jag en sån som aldirg kan spara pengar. just nu behöver jag pengar känner jag vill köpa mer kläder. men jag aknske kan få med mamma fram till stan eller åka till göteborg med henne! så aknske hon kan betala lite åt mig.
  • Vänner: underbara vänner. saknar vissa oerhört mycket. men nu till helgen ska jag träffa min saknade tvilling. ska bli perfekt!  Vänner finns alltid där för en
  • Pojkvännen: Han är de bästa för mig och vill inte ha ngn annan va mer kan jag säga än att jag är kär

 

 

  • Idiotiska minnen: Fuck fitt fan vad jag hatar de! varje kväll går minneerna fram och tillbaka. finns inget mer som jag kan säga
  • Sommaren 09: vad kan jag säga mer än att de är en total diss.
  • Läxor/plugg: Usch va tråkigt det är om man vart sjuk en dag sen har man läxförhör dagen efter och inga böcker med hem eller ngt hemma. yippie. och har typ två om

 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0