Rubriker suger

Rubriker är verkligen sjukt svårt att komma på blir nog oftast Måndag,Tisdag onsdag osv, men inte i dag.

Vaknade utav att min mobil ringde vid halv nio, och va sjukt röksugen men nä, hade inga hemma så va lite smått grinig.Sen så självklart har mina sms på mobilen tagit slut och får ite pengar förns i morgon. så de är drf jag inte har svarat på era sms, På morgonen hade vi idrott men kunde inte va med pga mitt knä, och så så jag gick stavgång med Rebecca och Lisa, gick lite fel men aja. Petter va snäll och gick och köpte mitt paket så nu är jag glad. Slutade nu vid tio över två. riktigt skönt att få komma hem till datorn, nu sitter jag med ett glas mjölk och en choklad bit! senare ska jag dra iväg på träning, orolig för hur de ska gå pga min mage, men ska iaf va med lite!

Nu ska jag ta de lugnt och se på extream home make over och sedan Tyra Banks show,
skriver mer senare

/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0