Onsdag

försvov mig i morse som jag gjorde förra veckan med,men men engelska suger, fattar inget. men när jag kom till skolan skulle vi ta skolkort först en grupp bild, va sjukt orolig för att jag skulle få sitta ner men som tur va fick jag stå upp! i mitten ute i kanten precis där jag ville, sen tog vi enskilda kort med, usch va jag inte gillar de men aja får la hoppas på de bästa så att man inte skämmer ut sig totalt nu..
sen hade vi bara studie pass sen slutade vi med jag och jessica gick iväg och tjockade oss med pizza där trääffade vi anton med hans polare, trevligt trevlligt.
Jag följde med jessica till bussen satt där med henne i typ 40 min.
och nu kom jag precis hem. Vet inte vad som händer de närmaste timmarna, men sen ska jag iväg på ett jazz pass.
Sitter nu framför tv:en och tittar på "how a met your mother"



/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0