Nystart

egobild--

En ny start känns som en bra ide.
Har bloggat förut men de va på Devote.se
hoppas de går bättre denna gången.

Ligger i sängen och Lyssnar på Melissa Horn.
Älskar hennes låtar för tilfället den som spelas mest 
är Som Jag hade dig förut - Melissa Horn,Lars Winnerbeck, Helt underbar.
Vaknade med en pojke bredvid mig. kändes rätt och helt underbart.
Hann med lite träfning med Linnea, Nu är de bara att slipa på dansen
sen är vi på topp.
Gick ut och träffade lite folk på kvällen, mathilda följde med mig hem, 
Helt underbart med dig hjärtat!

I morgon blir de skola, rätt soft dag bara två lektioner och den ena
datakunskap och där gör vi ju inte mkt direkt. Så då blir de nog mer bloggande
Men nu ska jag gå iväg till köket och fixa lite obóy och mackor och sätta
mig en stund ute sen ska jag sova!

/BenteLundahl
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0