Hatar Lkp

Seriöst jag flyttar snart, jag skojar inte jag behöver en ny start, kan sova i skogen om de skulle va så, vill bara bort från denna äckelstad!
Ingen får reda på vad jag gjort!
finns inget mer än att säga att jag bröt i hop innan träningen och va tvungen att dra hem jag som bara ville dansa och slippa tänka på allt men nä..
blir nog att gå en promenad sen. orkar bara inte va kvar kanske går hem till sanna, även om de skulle ta en dag jag bryr mig inte vill så gärna bort här ifrån.

 


/BenteLundahl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg att du va ledsen innan träningen.

Bente jag finns här om du vill prata eller något, du får inte flytta fattar du väl!? §§

2009-09-30 @ 22:51:45
Postat av: HEDDA

hah, från mig ; $

2009-09-30 @ 22:52:05
Postat av: Bente

hedda gumman!<3 problem med pojkar :( <3 nejdå!<3

2009-09-30 @ 22:55:38
URL: http://bentelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0