:@

Jag tål inte lidköping hur länge som helst, alla dessa lögner och skit snack, seriöst va är felet på folket?
man försöker att inte bry sig men lögnerna sätter sig inom en.

Va på Umo förut gick bra. allt är underkontroll! Resten av dagen tillbringade jag med jessica.
Gick runt lite smått på stan, gick till apoteket där mamma betalade mina piller sedan gick vi tillbaka till dansen, köpte lite ohc äta sen skulle hon dansa, då träffade jag hanna pratade emd henne i en trkvart ungefär sen skulle hon i väg till eric. och jag gick hem för att vänta på att maten skulle bli klar.
Min limpa tog slut i dag me och när jag inte har mina cigaretter så blir jag något otroligt godis sugen som tur va hade mamma köpt med sig choklad hem. så de va bara att vräka i sig choklad. hur ska jag klarar morgon dagen :o Någon som vill dela på ett paket ? eller låna mig 25 kr ? har nämligen bara 15 kr kvar. men som tur är så får jag mitt studiebidrag på onsdag, men de komemr att gå åt till en f-kort, sen kanske jag ska till göteborg med jessi på lördag med behöver lite nytt till garderoben,
Men uch vad klockan drar i väg nu måste jag nog försöka sova!

skriver mer i morgon

Bild från förra sommaren! massa minnen bakom bilden, B & J

/ BenteLundahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0