Bente Tycker till












 Tummen Ner;

Players: vad är egentligen meningen med att playa? jag har aldrig någonsin fattat detta?
kommer nog inte att förstå de heller. Man bara krossar hjärtan till många.Är de lixom 
kul att ljuga för folk? om man inte tycker de är kul? vrf hålla på med de då?
Duktigt att gå från ett 13 månaders förhållande till att bli player, playa ngn man älskat i över 6 år?
Moget? nej de tycker jag verkligen inte

Tidiga mornar: Jag verkligen hatar att höra mobilen ringa vid 7 för att jag ska gå upp? jag bara snosar ändå, 
och sen blir jag försenad. Och jag som har problem med att somna på kvällarna, sen ska man
upp vid sju om man börjar 8 om inte tidigare. Inget jag gillar direkt

Slut på gratis sms: De är nog något jag blir sjukt tokig på, de är alltid på morgonen innan man drar till skolan 
så får man ett sms med att smsen är slut? vad gör man man hinner inte innan skolan 
börjar? och så skiter sig allt -.-

Tummen Upp;

Hårförlängning: Åh vad jag bara älskar de. särskilt nu när jag har slitit sönder mitt hår med all färgning,
så mitt hår har blivit hur tunnt som helst, så blir hårförlängningen perfekt får håret att se 
tjockare ut, och lägger till lite längre längd,mitt hår är ungefär så långt som mitt löshår bara
att de är så tunnt i topparna så ser inte lika lågnt ut men med löshåret blir de perfekt!

F-kort: hur billigt som helst! 570 kr för tremånader och du får åka hur mkt du vill i regionen elelr vare är
Behöver dock ett nu men har inte råd, elelr råd har jag men behöver verkligen nya kläder så ska köpa  
ett nästa månad

Facebook: Så sjukt mkt bättre än bilddagboken.se är mer uppdaterad på Fb. och mycker mer socialare!

/benteLundahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0