vet att ni inte gillar de egentligen,

Asså vist han har vart världens största idiot rent ut sagt de kommer jag hålla fast vid, men jag har aldrig sagt att han aldrig kan ändra sig. För de vet jag om att han kan jag vet de, för jag vet vem han är egentligen man kan inte fejka 13 månader..
så som jag ser de så har han alltid håll sig till mig OCH ngn mer men de har alltid varit jag han har aldirg släppt mig helt. isf är de när jag bett honom dra åt helvete.. Jag kommer så väl i håg när du kom hem till mig och stor lipade för allting och du saknade mig. men jag ville inte då osv.. men vi satt båda och lipade i varandras armar de glömmer jag aldrig. inte den låten heller ( Som jag hade dig förut - Melissa Horn/Lars Winerbeck )!
Aja du har playat mig osv du har playat andar du har vart ute efter sex osv.. men känns som att de mesta jag har hört är rykten men aa orkar inte bry mig för till fället, för nu mår jag bra och jag sska ta vara på den tiden, för har haft ett helvete om vi säger så. Aja vrf skulle du vilja skära ut ditt hjärta till mig, vrf skulle de va du som frågade om de va seriöst, vrf skulle de va du som är avundsjuk på ditt gulliga sätt, vrf skulle de va du som sa att man inte kunde slösa bort 13 månader om du inte älskade mig på riktigt?
Vi får heöt ärligt talat se hur de går jag älskar honom iallafall!

Aja usch vi har matte prov tills i morgon, kan jag ngt nej ? :S har suttit med hälsopedagogiken rätt länge snart typ nästan inte klar med den men ändå kämpat lite iaf, så är nöjd!<3 Vart med Johan i dag, han har skaffat sig glasögon! jätte söt ju!
sen hade jag disco träning men min rygg fuckade ur, men pappa pratade om att vi skulle ordna sjuktgymnast elelr liknande som kunde hjälpa mig med ryggen




/BeenteLundahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0