träningsdag

Vilken sköön dag precis de jag behövde i dag!
Började med idrott hade pingis och yoga! kände bara att men behövde va varmare innan yogan kände mig stel i början men de gick över. De va förståa gången jag testade de så. de va riktigt härligt och funderar på att kanske gå med mamma någon gång kanske?
Sen åt vi lunch brydde mig inte ett piss om de jag hade på migt såg ut som en fjortis men jag bryr mig inte ? :D
den är skön ohc jag gillar färgen!
haha du skratta åt mig jag skrattar åt dig varje dag gumman! Love you too honeeeey!!!! :S
Aja sen hade vi boxersize ( stavning ) de va kul men trodde faktist att de skulle vara mycket jobbigare. blev lite besviken men de va sjukt kul!
Sen väntade jag med jessica på rese en stund innan hennes kompis kom:) sen drog jag hem ohc åt en macka och en muffins! jag älskar mina muffins!
sen drog jag iväg på ett disco pass. va sjukt trätt efter dagen men gud va kul de va på dansen riktigt härligt det med strechen hade jag längtat eftere jag älskar att strecha ut musklerna och töja! finns inget skönare! de är avslappnade med!
Nu har jag precis ätit här hemma och nu väntar en härlig dusch på mig!
Kanske ska skriva lite på läxor med sen senare ikv.


/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0