Svininfluensa?

Nä men har blivit sjuk igen typ.
Hostar som fan och har ont i halsen kanske johan som smittat mig?
Sak samma hade sjukt ont i huvudet när jag kom hem efeter skolan så va inte emd på discon.
Nu gör mamma mat, KOmmer inte på va de heter, men de är iaf typ köttfärs,ris med cyrrysås som en gratäng med ost och nätter på mumma!
Åt de första gng hos johans mamma smakar godare där med de funkar här hemma med!
haha saknar johans pappas/farmors köttbullar med Mumms! fick de förra gng jag va där och de va gott som tusan! Mumma!
usch måsta plugga ikv med på hälsopedagogiken skriva klart "MITT LIV"
aja hoppas de är mat snart! är sjukt hungrig!
mer uppdatering senare!<3


Hittade förövrigt en sjukt gammalbild på mig
/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0