Spotify

Har nu rensat och lagt till massa ny musik och gjort nya listor för att hålla isär musiken på spotify.
Nu sitter jag här framför tv:n med de är 2 & ½ men på tvn men lyssnar på musik så blir inte att jag tittar.
Bakade muffins förut hur goda som helst! och hur enkelt som helst!

MUFFINS
smällt 100g smör/margarin

Vispa 2 ägg och 2,5 dl socker poröst
I en annan bunke rör du i hop 2 dl mjöl,½ tsk bakpulver ,½ tsk vaniljsocker, 1 krm salt och 4 msk Kakao
Rör i hop äggsmeten och mjölblandningen och häll sedan i de smälta smöret
Lägg ut ca 15 muffinsformar på en plåt och ställ sedan in i ugnen 200°C i tio min! sen klart!

Johan ringde mig förut! känns skönt att du ringer mig även fast du är utomlands! och jag saknar dig som fan! KOm hem nu snälla!
Nä nu ska jag göra lite på barn,kultur och fritidsverksamhet som ska va inne i morgon jag och jessica skriver om Friskis och svettis!
Pusshej!

JohansFlicka!!!!!
/BenteLundahl♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0