Skolan

Sitter nu i skolan på sista lektionen elelr aa skulle haft matte efter maten men våran lärare va sjuk så är lediga.
Sitter nu på studiepasset och gör inte ett skiit! jo lyssnar på musik favoriten spelas!
Replay - Sean Kingston.  I efter middag ska jag träna jazz. har inte vart med på typ tre ggr. ena gng så aa balla jag ur, andra gng va jag sjuk och titta på och sen förra gng så va jag rejält sjuk och stanna hemma.
sen ska jag hem och plugga. de måste jag göra för gör de inte nu för jag är rejält trött på en persson. aja
Hör av mig senare när jag kommer hem kanske

Jag saknar dig som fan! och blev glad när du ringde igår fast du sagt att du inte skulle göra de.
Kom hem nu älskling!

Kommentarer
Postat av: mustach

det var ett jävla tjat om honom och dina deppremi texter

2009-10-21 @ 13:32:25
Postat av: Anonym

jag har inte tvingat dig att läsa min blogg de är ditt val inte mitt, jag skriver mina åsikter och vad jag vill

2009-10-21 @ 13:48:46
Postat av: Anonym

ah men det suger

2009-10-21 @ 15:56:09
Postat av: Anonym

jo tack jag bryr mig om din åsikt

2009-10-21 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0