sängtajm

Nu ropar min älskade säng på mig! men funderar på att gå ut på balkongen först och
ta en halv sigg ohc bara hoppas på att de inte regnar i natt! så att inte halva min sigg
får sig en dusch så den klarara sig till i morgon bitti!
Morgondagens planer:
•09.00 träffa jessica i skolan och göra klart de sista på arbetet
•09.40 Idrott
•Kickboxning på halsopedagogiken
•16.45 disco träning
•Hemmamys!

Johan kommer nog inte ringa mig i morgon :( kostar ju så mycket för honom så förstår.
 usch är van vid att prata med dig 24/7 och nu känns de sjukt tomt!Hoppas att du kommer hem
 i tid på lördag så att jag kanske kan sova hos dig elelr du hos mig! hahah fan va dum jag va
 förut när jag pratade med dig, så jag sa "men då kanske vi inte kan sova hos varandra denna
 helgen heller" men jäääävla puuuckooo vi har ju LOV! seriöst de man inte får glömma!! ååh
hahaha faaan va skööönt!
Nä nu ska jag ta mig cholkad ohc gå ut och sätta mig :) sen nana!

min favorit låt just nu sean Kingston - Replay


Ursäkta länken dampaaaar!!!
/BenteLundahl





Kommentarer
Postat av: klistin

gumman, länge sen vi sågs nu! <3

2009-10-19 @ 23:21:58
Postat av: Bente

Jo de va ju de gumman ;/ <3

2009-10-19 @ 23:33:59
URL: http://bentelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0