sängen ropar

usch nu börjar jag bli trött faktist. ovanligt men har blivit duktigare på att lägga mig i tid, förut kunde jag gå och lägga mig vid 1 men aja nu äre bättre vaknade t.o.m innan min väckarklocka i morse!
Asså vi bårkar för att jag är rädd för att du ska lämmna mig! även fast du säger att jag inte ska va orolig för de så finns rädslan och blir rädd vid minsta sak. de är drf vi bråkar förlåt hjärtat!!
Hoppas på att få åka till sanna i helgen efetersom johan åker bort ohc jag vill till min Tvilling, har vart ifrån henne för länge!  och jag saknar henne som fan! vi har nog en hel del att prata om!
asså de finns egentligen två perssoner som jag vill tacka dem är Johan Karlsson och Martin Betterhed! asså om ni aldirg gjort som ni gjorde 2007 så hade jag aldrig i hela mitt liv träffat sanna och de är de bästa som har hänt för mig! tack för att du va en idiot Martin! de är guld värt :D! sen Johan för att du inte vågade stöta på¨mig utan bad martin göra de så att du kunde komma närmare mig :) suuupper gulligt! och jag fick lära känna Sanna och får inte glömma hannah heller.
haha tänk att de va 2007? de är sjukt länge sen. två år sen egentligen ? men känns som en evighet!
Sanna aldirg att jag tänker släppa taget om dig! Finns alltid för dig hjärtat!

Min älskling!
/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0