Önskelista?

de börjar ju dra i hop sig till jul eller ? Kanske är ute i god tid men kom på vad jag ville ha och jag vill/behöver en ny mobil. Eller ja Min mobil funkar ju inte så har pappas gamla den funkar ju men vill ha en ny ändå och de har jag inte råd med själv så kan ju passa på nu när de är jul? Men har inte riktigt bestämt mig har tre st som är intressanta sen så kan ni gärna kommentera förslag? och hjälp mig gärna med era åsikter om mobilerna?
LG KM900 Arena rosa
LG KM900 Arena rosa

Samsung S5230 Rosa
Samsung S5230 Rosa

Samsung Touchwiz F480

Lutar mest åt LG KM900 Arena rosa , den verkar bäst men är de ngn som har den eller liknande som kan säga sin åsikt?
Är glad för minsta lilla åsikt!
/BenteLundahl

Kommentarer
Postat av: Aris

Ta den som är nyast modell, lika bra alla 3!! ;)

2009-10-20 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0