OnsdagsKväll

Mys mys med musik på högsta volym.
Gick ut för att röka med emma vi möttes upp vid matmagasinet hon skulle tjocka sig med godis som vanligt.
Satte oss vid f-Dal och pratade på satt där i några timmar! mysigt iaf.
När jag kom hem hade mamma gjort i ordning mat till mig. Mums!
Sedan hamnade jag här. Tittat igenom allas bloggar som jag brukar försöka läsa varje dag!
Kissie tillexempel inget stort fan av henne så men rätt kul att läsa man får lite underhållning, hon har ju nu förstorat sina läppar igen, andra gången. Nej usch vill inte låta som ett fan av henne,
Musiken går om och om igen! Har verkligen fastnat för Britney spears - 3,
och själklar så går dead by april och massa andra. Fastnade nyss för Shebang - Romeo tankar från när man såg på eva och adam haha egentligen va de inte så länge sedan ngn gång i våras då laddade jag och johan ner alla avsnitt. En underbar serie och film!
SÄngen väntar för fullt men nä inte än. blir nog att va uppe ett tag till. Jag ska tatuera mig så de bara skriker om de, har nästan hittat en som kan göra de. Vet va jag ska ha de är idiotiskt att göra de men jag ska. för jag vill ha de med mig hela mitt liv. kommer ångra de så stort men jag ska!
Tyvärr får ni inte veta förns de är klart tänker inte säga till ngn förutom johan som redan vet.
I helgen är de tävling känns rätt segt bussen går 05.30 men jag ska inte dansa förns efter fyra. Men de blir att heja på dem andra dansarna och sova en hel del. sen hoppas jag att vi kommer hem rätt tidigt för vill åka till skövde och sova hos johan för de är sista helgen innan han åker utomlands i en vecka.. fast sen när han kommer hem så är de höstlov och då jävlar. vill åka till MIkka någon dag ohc de ska jag se till att de blir av! för saknar henne och Fbk att komma bort från lkp ett tag. Fan va jag ska njuta då.
Måsta bara få pengar till tåget osv!<3
Aja ska nog snart sova tror jag men skriver i morgon!


/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0