Lördag

De blir att va hemma i dag skulle jag tro, är dock uppen för förslag!
Ska väll städa lite och så, så att mamma kan bli glad någon gång.
Sen börjar jag få beslut ångest igen över mitt hår aldirg att jag kan vara nöjd! Vill inte ha blont eller jo kanske NEJ de har jag bestämt mig för inget blånt hår på minst två år! så mycket som mitt hår förstördes. de va inte kul. och jag känner mig tryggare i mörkt hår passar mig mer känns de som! Men ändå.
Smsa mig om ni vill hitta på ngt i dag elelr ikv? en promenad elelr liknande? vad som helst orkar inte sitta hemma helt enkelt!

Saknar de där håret!
/BenteLundahl

Kommentarer
Postat av: S A R A

Väligt fin blogg du har! Vi kanske kan följa varanda med bloglovin, om du vill? :))

2009-10-17 @ 12:41:14
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0