Lidköping en söndag



Började dagen med att titta på idol från veckan, Har juh inte tiittat på de nu i veckan men de finns ju repriser!
INte allt för insatt i de direkt.Den som vinner, Vinner Lixom jag lägger mig inte i direkt.
Tränat med Linnea har jag med hunnit med. blev en trkvart eller ngt sånt, Dansen sitter nu ohc de är kanske bara ngt ställe som vi behöver titta mer på men annars helt bra! Skulle träffat johan.k med men nichlas hade ingen bensin till moppen, men ska träffa honom i morgon ist.
Diana frågade om jag ville emd ut och så klart jag ville de. Jag gick bort till henne sen gick vi en promenad träffade Emma och Simon men dem ville inte följa med oss. så vi gick vidare, vi hamnade på torget ohc satte oss på en gul bänk. Vi satt där i ngn timme elelr mer , pratade om allt kan inte komma på ngt vi missade, allt fårn allvar till skratt så klart älskar att prata med den bruden, hon vet vad hon pratar om!
KOm hem precis, Frös sjukt mkt. hade på mig min nya väst med en hood trröja under men hade nog behövt två ts under.
Nu sitter jag här med varm obóy.
Orkar inte sova men de komemr väll bli så! ska prata med rebecca innan
 jag går och lägger mig iaf!
kommer nog någon mer uppdatering innan jag lägger mig iaf

Egobild så klart!
/ BenteLundahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0