Kallt

Fy sjuttom va kallt de är ute.. gick ut och tänkte ta en cigg med martin de ledde till att vi va vid mm länge ohc tjöta med lind sen skulle jag hem coh martin emd men vi fastnade på f-dal med Emma,simon diana och kirre.
Sen va jag tvungen att dra hemåt, väl hemma så åt jag lite mat ohc drog bort till dansen. Där satt rebecca och väntade på mig medans Lisa dansade. satt och tittade på dem sen skulle dem prata efteråt så jag och rebecka gick fram till stan och tillbaka en timme tog de elelr ngt :) men sjukt bra :)
och nu sitter jag här. åt nyss tacos som mamma gjorde i ordning till mig :)

Nu sitter jag och tittar på Tv, och ska återgå till de nu va bara tvungen att uppdatera lite smått!


/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0