huvudvärk....

Usch vilken dag! inget att rekomendera, Början av dagen va okej eller aa engelska läxa i panik. hade ju det till i dag så fick läsa igenom en liten text fort som fan och redovisa muntligt med de gick väll okej elelr aa läste fan från pappret! Aja träffade johan! "du är bäst bara så du vet!" Men han mådde inte bra så han åkte hem på lunchen.
Började få tillbaka min huvudverk sen i går kväll. men va kvar i skolan matte 2 timmar med huvudvärk är pain rakt igenom. usch somnade nästan den sista halvtimmen. sen vare hem och sova typ. Ont i huvudet åt mat och tog en ipren/iprem och la mig och tittade på tv. jag gillar kanal 3 från 14.05 - 17.00! extream home makover - Tyra Bank´s show - Top model Kanada.
sen när jag halv sov och vaknde till mörkte jag att jag hade typ spytt. hur fan kan man spy utan att man märker de? så blir nog ingen skola för min del i morgon. Tyvärr...
Usch hatar ändå bilden som vi har på morgonen i två och en halv timma. visst de kan väll va kul men inget jag rekomenderar.. rätt dag att va sjuk på känns de som! blir sova hela dagen! synd att du med är sjuk annars hade du fått komma hit och ta hand om mig!
Aja Nu har jag fått reda på hur man delar spotify listor! så här har ni en :) klaga inte de är inte eran lista de är min smak!


http://open.spotify.com/user/beentelundahl/playlist/5GD2f2MLu3ZaAv0Uguw6Gs


Lekte lite i Ps bara för att jag saknade min piercing så la till de på bilderna har dock inte gjort hål igen.
Bara mamma kunde ge med sig. skulle aldirg tagit ut den! Aja jag vill och jag ska igen!

/BenteLundahl

Kommentarer
Postat av: lisa

hihi erkänn! juste ja, den piercingen har man nästan glömt av totalt =D

2009-10-14 @ 20:31:21
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0