Hemma

Nu sitter jag här hemma efter att ha ätit toastad macka med ost mellan och hallonsylt på, MuMs!.
Har fått sjuk huvud verk, tagit en ipren/iprem träning sedan vid fem får se hur de blir med den jag som verkligen va taggad på att va med. Sen har jag fått hosta med. inte för härligt.
Pappa har ledigt i dag så han är hemma nu med. Verkar sjukt skönt han kan ta ledigt vilken dag han vill? elelr aa utav sina semester dagar men han har typ fått massa timmar som han ka ta ut efetersom han jobbat över så mkt osv fattar inte..
Skolan va som sagt seg. Missade första lektionen.
Sen hade vi då idrott men va inte med så fick ju gå tillbaka till skolan och inte göra ett skit.
Sen hade vi hälsopedagogik ( stavgång ) fck va ont jag fick i mina tår!
Nä nu ska jag väll fortsätta titta på tv och så.
Skriver mer ikv!


Älskar dig!
/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0