Hemma

Kom äntligen hem från en dag på överby med mamma.
Blen ett par svarta Uggs och inlägg till dem, en Mysig rosa plysh dränkt som "alla" har men jag blev kär!
Sen en mascara Maybelline. En plånbok Också som vart efter längtad.
Blev överlycklig för när jag kom hem så hitta jag en 20 så jag ahr råd med att köpa cigg nu som är väldigt behövligt. just nu, har inte rökt sen i går, fattar inte hur jag klarat mig. och de har jag nästan inte gjort!
Sen så hade jag iaf tänkt att börja sköpta mina naglar ohc sluta bita på dem. Funderat på att köpa lönaglar ska nog göra de när jag får mina pengar utav martin den 25:e,  100 kr rikare eller aa dem har vart mina och nublir dem mina igen. sweeet!!
Sen får jag ju snart studiebidraget med. då ska jag köpa de efeterlängtade fritidskortet så jag kan åka till skövde/göteborg när jag vill!!
de lär bli endel skövde för hatar lkp så vill bort och så bra då kan man ju sova hos johans pappa! jag älskar att va där! mitt andra hem för fan! hans mat är bäst!! Visst den senaste tiden då vi va tsm bråkade i ofta där och vi har inte så bra minnen från endel nätter med guud när vi va där senast så hade vi iaf mysigt på lekplatsen vi satt och prata i typ tre timmar!! MEn usch vad jag saknar dig mongo! hoppas du ringer i dag med, men förstår att du inte kommer göra de efetersom de är dyrt!!
Hoppas du har de bra! de sista du sa att du skulle köpa oss ett par nya ringar? undrar om du gör de?<3 annars fixar vi e när du kommer hem!



Sommaren 2008



Uppdatering: Datan dampade precis när jag skulle lägga in detta ildägg för några timmarsedan. så de blir nu orkar inte sitta ohc ändra hela texten. men nu har jag ialla fall fixat mig mina ciggaretter och jag är nöjd och glad :)
Perfekt dag förövrigt!
/BenteLundahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0