hatar rubriker


Hatar allt som har med lidköping att göra för tillfället. hatar nog nästan varena persson här lite förutom mina flickor osv! Nä men ahr verkligen tröttnat på folket här jag vill verkligen flytta ska fan bäörja jjobba och tjäna i hop till en lägen het så tar jag med mig johan till skövde! för här tänker jag ta mig fan inte stanna länge till, Visst man kan ha hur kul som helst men jag behöver en ny start! har så jävla hemska minnen här i stan vart jag än går så kommer jag och tänka på ngt. Åh man säger att man gör staden till va den är!? men seriöst vad finns de att göra här i stan om de inte är ngn hemma fest så är alla ungdommar ute på stan och super och däckar på torget osv. Bara bråk, skitsnack och aa fy fan! känenr att jag klagar väldigt mkt nu men allt måste komma ut någonstans och då blir bloggen mitt offer tyvärr. Asså börjar mer och mer störa mig på folk, bara någon går ett sne steg så kommenterar jag? Jag ska fan börja se de possitiva i allt orkar inte leva i en fuckad grå värld.
Tänker fortfarande på att en persson står och hånskrattar för att jag VÅGAR gå i skrik rosa mysdress i skolan utan att bry mig? hade inte en tanke på att ta på mig något annat du får skratta hur mycket du vill åt mig när jag går i min mjukis dress, men bara så du vet jag skrattar åt dig varje dag? du måste fixa dig varje dag tar 2 timmar på dig på morognen för att göra dig i ordning men ändå skrattar jag åt dig? GUmman lägg bara ner de okej?
egentligen är du ens inte värd att skriva om här men jag måste verkligen bara skriva av mig!
bestämt jag ska flytta så fort jag kan!! tänker nog inte fira nyår här heller ? vrf fira in ett nytt år i lidköping?!
Tack för mitt ord!
/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0