god morgon

God morgon alla!
Duschade precis riktigt skönt!
Snart ska jag äta frukost. Eller om jag gör mig i ordning först.För jag och mamma ska åka till överby i dag.
Själv är jag pank just nu men mamma har ju pengar ('a får va mammas lilla ängel så kanske jag får något mer.
Ligger här i soffan och tittar på MIami Ink och får paniik de är så mycket jag vill göra nu som jag inte får.
Jag vill tatuera in en rosett på vristen, och fyra tassar på höften! Eller en text på hälen/foten.
Sen så är de juh piercing i läppen och tungan som jag vill göra med! lätt att de äör de första jag ska göra när jag fyller 18! för mamma har juh sagt att om jag piercar mig igen kommer jag få utegångsförbus och massa så vill helst hålla mig undan de. men vi får se hur de blir !

/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0