Gäteborg

Blev väckt i morse utav att jessica smsar mig vid halv 8.
tog god tid på mig för att göra mig i ordning för en gångs skull, mötte upp Jessica vid rese kl09.00 och därifrån åkte vi vidare till göteborg!:) jessica skulle köpt löshår men de blev inte så, vi givk runt vid NK och Nordstan jag hittade en "dunväst" trosor och bh, riktigt nöjd iaf. bilder kommer senare, är för lat för de just nu.
Vi åkte ut och träffade hennes Kompis Daniel va där i ngr timmar satt och tjöta mest vi kunde juh inte göra mkt efter som han hade brutit benet.
Jessica åkte med mig in till centralen när jag skulle hem. Köpte cesarsallad att ha med mig på tåget. sjukt gott, längtat efter de. Tåg resan hem gick bra min Ipod dog inte.
Fick prata med Johan en stund med, Usch började gråta bara utav att höra din röst!
aja de är bara krångligt med detaljer om de..
När jag kom hem så åkte jag iväg till min Kusin " Kalas" han hade fyllt 20 så grattis på han! fikade lite osv.
Sen drog jag till emma,simon och diana, och va med dem tills nu.
Sitter nu vid tv med föräldrarna men dem sover typ så.
Ska väll snart gå och lägga mig elelr ngt får se hur de blir är galet trött.
Ni får bilder en annan dag elelr senare beroende på om jag sover elelr inte!
/benteLudnahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0