Fredag!

Ätligen fredag de är nästan de enda jag kan säga. och blev riktigt glad på sista lektionen då vi fick sluta 40 min tidigare! gick på stan lite med becca. vi träffade julia och hanna, sen följde jag med hanna och julia för att sola solade bara i en kvart, gav inte så mycket färg, men ska ta lite brun utansol innan jag går och lägger mig, lixom johan kommer verkligen vara Neger när han kommer i morgon, vill ointe va hur blek som helst då!
Åkte hem och så åt hemma med mamma och pappa dem hade köpt smörgåstårta, mums!
Sen smsa rebecca att hon va i stan så jag och julia ring åte med i hennes epa runt torget lite.
Skjutsade hem julia och drog vidare till Lisa va där i ngr timmar. och nu är jag allt hemma. känns skönt!
Finns dock inget bra på tv:en men lyccnar på Erik Grönwall - Is it true.
I morgon blir de att åka till emma på kvällen och äta med tjejerna sen komemr johan vid 8-9 tiden så får dra tidigare från emma tidigare, tyvärr men, så ska johan sova hos mig! sen har vi hela lovet för oss själva! Och de ska bli den bästa veckan!

/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0