Eskilstuna!

Tävling i eskilstuna i går!
Bussen åkte halv sex på morgonen, segt tidigt efeter som jag inte skulle dansa förns efter fem.
Buss resan va okej jag sov hela vägen. Jag och Linnea skulle dansa rond 50 så tittade på alla andra som dansade singel och lite så!.
Sen va de då dax för mig och linea! vi va sjukt taggade med dansen men kände att de inte skulle gå så bra jämfört men konkurenterna men bara vi va nöjda med insatssen så va vi nöjda men vi gick vidare till semifinal och va sjukt nöjda sen gick vi till och med vidare till Final.
Vi behövde inget mer än de så nöjda som vi va men tillslut kom vi på en 4:e plats!
De va oväntat men så sjukt glada! tack för en under bar dag tills de gick åt helvete!



Nu ligger jag i sängen varit ohc duschat, väntar nu på att johan ska komma in till lidköping från skövde.
han kommer om en timma ungefär och jag är sjukt röksugen, kände mig duktig igår rökte bara tre cigg! och jag klarade av dagen ändå! kanske ska börja göra mig i ordning lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0