eferlyst

ligger nu i soffan och tittar på efterlyst. Usch så hemskt, en kvinna som satt på en buss, och en man sätter sig bredvid henne och håller på att taffsa sen när hon går av bussen följer han efter henne, när hon är utanför sitt hus så har han kommit i kapp henne och ger henne ett slag så att hon kolappsar, men en kvinna som sett allting på bussen fick panik när dem båda gick av på samma busshålssplats och hon ser att mannen går efter, så hon går av vid nästa hållplats ohc springer efeter hon kommer precis i kapp efter han slagit kvinnan, han springen ifrån, En månad senare går han på kvinnan som sprang efeter på samma sätt men den kvinnan fick kontakt med ett par på bussen som gick av vid samma hållplats som henne, gud vet vad som hade hänt om inte ngn hade märkt ngt.
Asså vad äre för fel på folk egentligen? vill våldta någon och misshandla? Fattar inte de roliga i de. men alla är juh olika..

Aja nu är de som de är med mitt liv, sa att jag skulle gå vidare utan dig men nä. klarar jag de? skulle inte tror de men de här är din sista chans och de skojar jag inte jag menar de verkligen minsta lilla och du är borta ur mitt liv föralltid! KOmmer inte kunna lita på dig till 100 nu i början.. men fr göra de bästa utav situationen tänker inte slösa bort 13 månader i mitt liv och som du sa att vi hade 13 månader och du vill att de ska bli mer?
du har ljugit, svikit ohc skadat mig, men jag vet vem du är egenltigen du är inte den perssonen. hoppas de kan bli som vanligt igen! för jag älskar dig Johan Emanuel Karlsson! och de kan jag inte ädra på!
Skiter fullständigt i vad ni andra tycker om de? jag vet redan om va ni tycker men de som är viktigast är att jag mår bra nu! och de gör jag med honom!

/Bente Lundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0