dålig uppdatering.

Ursäkta den dåliga uppdateringen.
Men va sjuk i går eller rättare sagt. Mensverk så de skrek om de.
har ju inte haft de på ungefär ett år pga mina p-piller, men haft uppehåll med dem av olika anledningar.
så nu börjar de igen, aja men de blir väll bättre igen hoppas jag.
Usch johan ska utomlands på lördag, inte så men hoppas du är sjuk så du stannar hemma och är med mig! nä men hoppas du får de bra iaf, du kommer ju bli neger totalt! så för min del nästa vecka ska jag sola som fan. Han är juh brun året om den muppen! orättvist. men får bli mer solning för min del. ska ju se bra ut när jag går bredvid han, vill inte se för blek ut. kommer jag nog göra ändå. men förröka ska jag allt!
Trodde att vi hade sov morgon i dag men nä självklart inte vi hade ju flyttat naturkunskapen från i fredags till i dag kl 8 då jag vaknade, smsade rebecca och frågade om hon skulle va med på idrotten. så fick man svaret, ja de ska jag, men du vet att vi har lektion nu va ? de tog långtid för mig innan jag fattade?.
Idag blir de disco träning efetre skolan!
elelr a kvart i fem. Men nu får jag nog dra mig iväg till skolan så jag inte kommer försent till andra lektionen.
Mer uppdatering ikv elelr i eftermiddag tror jag !

/BenteLundahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0